Zoek een nieuw gouden mandje.....

Ga naar beneden

Zoek een nieuw gouden mandje.....

Bericht van Copain op ma 25 feb 2013 - 0:40

Hallo,
Ons mss even voorstellen.Ik ben Philip,36 en woon te Brugge(BelgiŽ) en mijn Bull TerriŽr heet Copain,is er drie en een half,is wit met zwarte oren...een reu,gechipt en gecastreerd.
Hij kan niet overweg met andere honden,en dit omdat ie het nooit vertrouwd is gemaakt.Zindelijk is ie wel en kent wel basiscommando's.Hij heeft er ook geen probleem mee om in de auto mee te gaan.
Sinds korte tijd heb ik een andere baan en is mijn gezinssituatie gewijzigd,waardoor ik pakken minder tijd heb als voordien.Komt daar nog is bij dat ik genoodzaakt ben om mijn huidige woning te verlaten en op zoek te gaan naar een meer betaalbare oplossing.Deze factoren hebben er voor gezorgd dat ik de beslissing heb moeten nemen om afstand te nemen van mijn vriend.Ik kan hem nog onmogelijk de ruimte en de aandacht geven,wat nu ook al niet genoeg is,waar hij recht op heeft!Ik wil niet dat mijn vriend zich nog ongelukkiger gaat voelen en wil dan ook de beste oplossing voor hem.Graag had ik hier hulp gevonden om tot de beste oplossing te komen.Ik wil hem niet op ťťn of andere zoekertjessite zetten of ergens in een asiel dumpen.Voor een hond die niet overweg kan met andere honden moet dit een hel zijn..... en anders waarschijnlijk ook wel... Een dringende oplossing dringt zich op en ik wil het beste voor hem...ok al is het met pijn in het hart...ik zie geen uitweg meer...
Graag een helpende hand of poot....

Thx!!
Philip & Copain
https://redcdn.net/ihimg/photo/my-images/580/29953010151432438757526.jpg/
Copain
Beginnende bull
Beginnende bull

Aantal berichten : 5
Leeftijd : 41
Registration date : 25-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Re: Zoek een nieuw gouden mandje.....

Bericht van J@siu op ma 25 feb 2013 - 3:16

Hoi Philip, welkom !!

normaal reageer ik niet op zulke postings, maar bij deze "voel" ik met je mee ..tis niet niks : gezinssituatie - huis - werk Shocked

ik hoop dat je via "ons kluppie" snel een warm mandje zal vinden voor je BT COPAIN ..
J@siu
V.I.B. very important bull
V.I.B. very important bull

Aantal berichten : 2141
Leeftijd : 64
Registration date : 30-08-09

http://www.arfoc.be

Bericht van Copain op ma 25 feb 2013 - 3:27

Thx J@siu om toch te reageren.Het is met pijn in het hart en zeker niet om er vlug vanaf te zijn.Anders was een asiel wel de gemakkelijkste oplossing.Ik wil gewoon dat Copain de liefde en vrijheid krijgt waar hij recht op heeft.....

Bedankt voor de steun!
Philip
Copain
Beginnende bull
Beginnende bull

Bericht van GuardianAngel op ma 25 feb 2013 - 6:11

Hoop dat je een goed en blijvend thuis zult vinden voor je bulletje
GuardianAngel
Super Bull
Super Bull

Aantal berichten : 1029
Leeftijd : 53
Registration date : 03-09-08

Bericht van Copain op ma 25 feb 2013 - 8:38

Thx GuardianAngel!Dat hoop ik ook uit de grond van mijn hart...

Philip
Copain
Beginnende bull
Beginnende bull

Bericht van Danny op ma 25 feb 2013 - 20:36

Hoi welkom op ons forum en net als bovenstaande reacties wens ik jou en je bull sterkte en hoop dat je een nieuw huis voor hem vind .

Je zou hier http://bullterrier.actie-forum.com/f6-bull-terrier-asiel-en-herplaatsers ook een bericht kunnen plaatsen met foto's enzo . Houd er wel rekening mee dat niet leden kunnen lezen wat je post (qua tel.nr en e-mail)

Gezondheid - Andere rassen - Off topic - Foto`s en verhalen

En Vito natuurlijk
Danny
Admin
Admin

Aantal berichten : 2752
Leeftijd : 48
Registration date : 11-07-08

http://www.debullterrier.nl

Bericht van Copain op zo 3 maa 2013 - 21:51

Hallo,

Vorige week scheen er eventjes een straaltje zon binnen....en dat kwam door een mailtje van een koppel uit Drongen die dolgraag eens wou kennismaken met Copain.De volgende morgen direct de mail beantwoord,maar na enkele dagen nog geen reactie terug.Na nog een mailtje gestuurd te hebben,toch reactie gekregen dat die mensen al een Bulleke op proef hadden bij hen thuis..... Dus direct weer zware bewolking Sad De tijd begint echt te dringen en Copain heeft nog steeds geen zicht op een nieuw gouden mandje... Dus aan alle Bull-liefhebbers....laat die grijze massa eens goed werken en help me aub te zoeken naar een goeie oplossing voor mijn trouwe viervoeter.Ik wil echt het beste voor hem!

Met oprechte dank,
Philip & Copain
Copain
Beginnende bull
Beginnende bull

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud